Automatiseerde communicatie naar je gasten en stuur ze de juiste boodschap op het juiste moment: voor, tijdens en na hun verblijf. Door tijdens het hele gasttraject contact te houden kan je de gastervaring verbeteren, je omzet verhogen en klantloyaliteit opbouwen.
Niet genoeg tijd voor consistente en effectieve communicatie met gasten? Verlies geen tijd meer met handmatige e-mails bij elke reservering. Met de geautomatiseerde e-mailfunctie van Bookingplanner kan je deze taak optimaliseren en stroomlijnen op een gebruiksvriendelijke manier.
Bij elke boeking moeten een aantal e-mails verstuurd worden om je gast op de hoogte te houden en door het gasttraject te leiden. Gebruik handige sjablonen om de juiste e-mails op te stellen en personaliseer ze met je logo en kleuren.
Blijf in contact tijdens het hele verblijf en zorg ervoor dat je gasten zich gewaardeerd voelen met gepersonaliseerde e-mails. Bezorg de juiste boodschap op het juiste moment, zodat gasten alle informatie hebben voor een naadloos en aangenaam verblijf.
Met gerichte geautomatiseerde e-mails kan je gasten eenvoudig de voorzieningen en extra services van je hotel voorstellen. Voor en tijdens hun verblijf is het perfecte moment om te upsellen voor extra inkomsten! Moedig gasten aan om extra's te boeken zoals fietsverhuur, ontbijt, een wellness-of restaurantbezoek of om roomservice te bestellen.
14 dagen gratis proberen - Geen credit card vereist